Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
October 24, 2012
Image Size
689 KB
Resolution
636×900
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
14,589
Favourites
1,742 (who?)
Comments
131
Downloads
80
×
OMG SOMETHING THAT IS NOT HAZ/BIONIC STUFF by Kelcake OMG SOMETHING THAT IS NOT HAZ/BIONIC STUFF by Kelcake
PRINt FOR A CON DIES
IDK about the BG IS IT TOO SIMPLE??
WOULD YOU EVEN BU y THIS LOL

Um
I guess I'll be spamming fanart for the next two weeks
cause THE CON IS COMING and I'VE ONLY DONE ONE PRINT DIES :iconkenwtfplz:
I'LL PRObably fix som e things later it's late can't think straight
Add a Comment:
 

Daily Deviation

Given 2014-06-07
OMG SOMETHING THAT IS NOT HAZ/BIONIC STUFF by Kelcake
What a lovely Magi fan art! All the characters are very well drawn and lively looking, well done! The blue outline also makes the characters stand out. ( Suggested by Vivi-ko and Featured by Ry-Spirit )
:iconicelaws:
IceLaws Featured By Owner Jun 9, 2014  Hobbyist Digital Artist
SCREECHES GRATZ
Reply
:iconmayhugs:
mayhugs Featured By Owner Jun 7, 2014
LMFAO CONGRATS KEL!!!!
Reply
:iconsaaally:
Saaally Featured By Owner Jun 7, 2014
UAYEGYUAEHGIU best title i've ever seen on dA!
Reply
:iconshaydeychece:
ShaydeyChece Featured By Owner Jun 7, 2014  Hobbyist Digital Artist
It looks nice. :) This is a good lookin print, I'd buy it. x)
Reply
:iconlaughbutts:
LaughButts Featured By Owner Jun 7, 2014  Hobbyist Digital Artist
AHHAHAHA MOR

I knew the thumbnail looked like Magi!

EVERYONE IN MAGI IS SO HOT HOOHHOHOO
Reply
:iconjoshpoint0:
joshpoint0 Featured By Owner Jun 7, 2014
I like the blue haired kid :3
Reply
:iconthegalleryofeve:
TheGalleryOfEve Featured By Owner Jun 7, 2014  Hobbyist Digital Artist
Congratulations on your well-deserved DD!!! :iconflyingheartsplz::iconlainloveplz::iconflyingheartsplz: :clap::clap::clap:
I’m very happy for you!!! :iconloveloveplz: :tighthug:
Reply
:iconarbitrary-means:
Arbitrary-Means Featured By Owner Jun 7, 2014  Hobbyist Digital Artist
Congratulations on the DD!
Reply
:iconzephyrlightningheart:
ZephyrLightningheart Featured By Owner Jun 7, 2014
Looks like a cover for a video game! (Think tales of series)
congrats on the DD!
Reply
:iconayu-dev:
Ayu-Dev Featured By Owner Jun 7, 2014  Hobbyist General Artist
Amazingly done, and you were wondering if it was too simple xDDD
Reply
:iconzoklock:
zoklock Featured By Owner Jun 7, 2014  Student General Artist
awesome! :D congrats on the DD ^^
Reply
:iconmitchmanusa:
MitchManUSA Featured By Owner Jun 7, 2014  Hobbyist Artist
not bad. at-least you can see the blue over the white background.
Reply
:iconnunafish:
Nunafish Featured By Owner Jun 7, 2014  Hobbyist General Artist
Yay!! Congrats on the DD~!
Reply
:iconlostgryphin:
LostGryphin Featured By Owner Jun 7, 2014  Hobbyist Photographer
<3
Reply
:iconichitae:
ichitae Featured By Owner Jun 7, 2014
They look awesome! ouo
Reply
:iconsweet-sister2:
sweet-sister2 Featured By Owner Jun 7, 2014
AWESOME!Squee Bounce 
Reply
:icondanielluster81:
danielluster81 Featured By Owner Jun 7, 2014  Hobbyist Artisan Crafter
That's a cool anime poster, Kelcake!:XD::XD::XD::XD:
Reply
:icondanut10b:
Danut10B Featured By Owner Jun 7, 2014  Student
OMG!!!!!!!!!!! This is so awesome!!!!!!!!!! Great job!! >w< I love it! i cant wait to see your next draw :O OwO
Reply
:iconhikapi:
Hikapi Featured By Owner Jun 7, 2014  Hobbyist General Artist
AH It's beautiful!!
Reply
:iconchillhyoh:
ChillhYoh Featured By Owner Jun 7, 2014
Fantastic job on this, congrats on the DD! :clap:
Reply
:icontrainerpurple210:
trainerpurple210 Featured By Owner Jun 7, 2014  Hobbyist Artist
Whoa! It's amazing!
Reply
:iconlandra15:
landra15 Featured By Owner Jun 7, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Awesome^_^
Reply
:iconensaru64:
Ensaru64 Featured By Owner Jun 7, 2014  Hobbyist General Artist
I'm sharing this and  you're not gonna stop me!
Reply
:iconeiffa2222:
eiffa2222 Featured By Owner Jun 7, 2014  Hobbyist General Artist
cool
Reply
:iconyuukiyoyo:
yuukiyoyo Featured By Owner Jun 7, 2014  Student Digital Artist
Mor-Saaaaan!
Reply
:iconreinventinganime:
reinventingAnime Featured By Owner Jun 7, 2014  Hobbyist Filmographer
This is too damn hot xD
Reply
:iconatram95:
atram95 Featured By Owner Jun 7, 2014  Hobbyist Artist
Amazing!!
Reply
:icongamewizard-2008:
gamewizard-2008 Featured By Owner Jun 7, 2014  Student Digital Artist
There's magic in the air here!!
Reply
:iconcircus-usagi:
circus-usagi Featured By Owner Feb 8, 2014   Digital Artist
W-WHAT I BOUGHT THIS A3 PRINT at a con long ago n i didn't even know it was from yoooouuu?? HAHAHA /doubleslaps self/ i prolly spazzed at your booth n took a long time deciding what to buy /muffled cries WOW i was a fan even before i knew it ok random
Reply
:iconkelcake:
Kelcake Featured By Owner Mar 4, 2014
AHHA OMIGOSH I think  i remember YOU ASKED ME TO SIGN IT RIGHT?? 

THAT FEELS LIKE SUCH A LONG TIME AGO OMG 

(btw are you going to be at any cons this year?)
Reply
:iconcircus-usagi:
circus-usagi Featured By Owner Mar 11, 2014   Digital Artist
YUUPP of course! well i wld go to all the cons if they let me lol last year we cldnt even get a booth at cosfest SOB but i shared with a group! theres this small event at scape this april u know that one right? i-IM NOT getting a booth there but maybe will drop by to meet friends yea :la:
Reply
:iconfiveonthe:
Fiveonthe Featured By Owner Nov 18, 2013
wAHHH JUDAL I like this a lot wooo
Reply
:iconkelcake:
Kelcake Featured By Owner Jan 1, 2014
THANK you!
Reply
:icondeliciosaberry:
deliciosaBerry Featured By Owner Feb 13, 2013  Hobbyist General Artist
tHIS IS HOT YOU BETTER BRING A COPY OF THIS TO AX FOR ME TO BUY ok
Reply
:iconkelcake:
Kelcake Featured By Owner Feb 14, 2013
I'LL GIVE IT TO UFOR FREE
Reply
:iconcyblix:
cyblix Featured By Owner Oct 29, 2012  Hobbyist Digital Artist
FFFFFFFFFFFF I DIDNT KNOW U LIKE MAGIIII
FKDAFKFSFKLDSFJLKFLFLDL



OMG PRECIOUS BABIESSS :iconmilly-fox:
Reply
:iconkelcake:
Kelcake Featured By Owner Oct 29, 2012
YES I DO :iconthrowplz:
Reply
:iconcyblix:
cyblix Featured By Owner Oct 29, 2012  Hobbyist Digital Artist
Lolololol omfg did u read the new ch :iconhnnghplz: WRY U NO DRAW TITUS HE IS PRECIOUS TOO :icondatfaceplz:
Reply
:iconkelcake:
Kelcake Featured By Owner Oct 29, 2012
NO I HAVENT' READ UP TO THE CHAPTER WHERE TITUS APPEARS YET :iconkenwtfplz:
I need to catch up soon :iconcryforeverplz:
Reply
:iconcyblix:
cyblix Featured By Owner Oct 29, 2012  Hobbyist Digital Artist
OMFG CATCH UP CUZ IT'S FRIGGING AMAY-JINGGG :iconsrapplz:

MAN WRY U LIVE IN PHILIPPINES
WE SHOULD LIKE TABLE OR SOMETHING ONE DAY OR SOMETHING IDK :iconmilly-fox:

so i can like buy ur art or something :iconimseriousplz:

i say something way too much.....
Reply
:iconkelcake:
Kelcake Featured By Owner Oct 29, 2012
NO I LIVE IN SINGPORE YOU DODO

BUT SOBS YEAH I'D LOVE TO BUY YOUR ART TOO :iconthrowplz:
Reply
:iconcyblix:
cyblix Featured By Owner Oct 29, 2012  Hobbyist Digital Artist
LOLOLOLOL NOOOOOO
GIMME UR ADDRESS SO I CAN STALK U :iconshewantsyouplz:

and then i go to philippines n we eat papaya together or something idk :iconimseriousplz:


no my art is shitty gtfo :iconthrowplz:
Reply
:iconlanechan:
LaneChan Featured By Owner Oct 27, 2012
KEL DOING FANART SCREECHES
Reply
:iconkelcake:
Kelcake Featured By Owner Oct 27, 2012
IT'S A MIRACLE :icontonguewhipplz:
Reply
:iconlanechan:
LaneChan Featured By Owner Oct 27, 2012
IT TRULY IS
Reply
:iconjahzz:
Jahzz Featured By Owner Oct 27, 2012
SCREAMS AND FLIES TO SINGAPORE TO BUY UR PRINTS
Reply
:iconpowa-app:
Powa-App Featured By Owner Oct 26, 2012  Hobbyist Digital Artist
AMG, I LOVE THIS PICTURE !
Reply
Add a Comment: